ASISA :: Seguros de Salud para ti y los tuyos

Menu

Portal Professional
Pie > Línia Professiona (3)

Què és Línia Professional?

Enviar per correu electrònic
*
*
*
Envio Email

Línia Professional, és un servei que identifica els diferents canals d'atenció que ASISA ofereix als seus professionals sanitaris: canal telefònic, canal web a través del Portal Professional, correu electrònic i canal presencial a través de les Delegacions.

Línia Professional posa a la teva disposició:

Atenció telefònica integral ininterrompuda

Les 24 hores tots els dies de l'any. A través dels números de telèfon902 261 061 i/o 91 210 43 00, un equip especialitzat atendrà les teves demandes d'informació, donarà resposta als teus dubtes, et donarà suport, i orientarà en la teva relació amb ASISA.

Entre els serveis que s'ofereixen es poden destacar els següents:

  • Consultes sobre el terminal sanitari LINCE
  • Suport sobre el Portal Professional
  • Informació relativa a honoraris, barem o normes de valoració
  • Resolució d'incidències, suggeriment de millora, recepció i tramitació de reclamacions.
  • Realització de múltiples gestions sense necessitat de desplaçament i amb el compromís de facilitar una resposta en terminis mínims.

Portal professional

Accessible des del web www.asisa.es on podràs consultar:

  • La teva activitat assistencial
  • Liquidació d'honoraris
  • Obtenció de certificats IRPF
  • Altres serveis de valor afegit com el comitè de bioètica o segona opinió mèdica.

Correu electrònic

Una bústia general d'atenció (atencionprofesional@asisa.es) al qual poder dirigir i en el qual donarem resposta a les teves consultes, sol · licituds, dubtes i altres tràmits amb ASISA.

Delegacions

L'atenció presencial es presta a través la Xarxa de delegacions que ASISA posa a la teva disposició en les diferents comunitats autònomes des d'on t'acompanyarem en tot moment, facilitant la teva relació amb la Companyia.

Entre els serveis que t'oferim, podràs:

  • Sol · licitar informació de caràcter general i específic.
  • Consultar l'estat d'un procediment que s'estigui tramitant.
  • Gestionar totes les teves sol · licituds de la mà dels millors professionals.

L'horari d'atenció varia en funció de la localitat en la qual et trobis. Amb la posada en marxa de Línia Professional, continuem apostant per un tracte personalitzat i un servei de qualitat orientat a aconseguir el teu major satisfacció.